Marktonderzoek vocaal ensemle VE: eindrapport 2011

TG, .. (2012) Marktonderzoek vocaal ensemle VE: eindrapport 2011.

[img]
Preview
PDF
Download (1MB) | Preview
Abstract: Er is in 2011 een start van marktonderzoek gemaakt naar Vocaal Ensemble VE. Dit ensemble is in 2000 opgericht en wil de zaken graag gestructureerder en professioneler aanpakken. Het doel van het ensemble is dat de dirigent en zakelijk begeleider van het koor van de opbrengsten kunnen rondkomen. Door middel van een literatuurstudie zijn er een aantal aanbevelingen aan het ensemble gedaan. Uit de resultaten blijkt dat er een aantal factoren erg belangrijk zijn, namelijk het onderscheidend vermogen van het ensemble, het hebben van een herkenningspunt in het repertoire en het aanbieden van achtergrondinformatie rondom een optreden. Daarnaast kunnen de after sales verbeterd worden door bezoekers hun gegevens te laten invullen, een nieuwsbrief uit te laten gaan, de mogelijkheid te geven tot donaties en Cd’s te verkopen na de show.
Domein: Markt en communicatie
Datum: Januari 2012
Klant:
VE,
Projectnummer: 1899
Copyright: Wetenschapswinkel, Universiteit Twente

Repository Staff Only:item control page