Klanttevredenheidsonderzoek Sportservice Overijssel

Kuliga, Saskia (2011) Klanttevredenheidsonderzoek Sportservice Overijssel.

[img] PDF
Restricted to Repository staff only

Download (840kB)
Abstract: Dit onderzoek biedt een evaluatie over de tevredenheid van klanten over bepaalde diensten en producten van Sportservice Overijssel over het jaar 2010. Door middel van een online enquête is er gekeken naar verschillende aspecten, namelijk naar de tevredenheid over de communicatiemiddelen (website, nieuwsbrief, twitter, folders, sportgids en televisieprogramma ‘over mijn lijf’), de tevredenheid over advies en dienstverlening, de producten en de tevredenheid over de ervaringen met de consulenten van de organisatie. Over het algemeen bleken de respondenten tevreden tot neutraal te zijn ten opzichte van de communicatiemiddelen, producten, diensten en de advies- en informatieverlening. Een aanbeveling voor vervolgonderzoek is om methoden te gebruiken waarbij meer respondenten bereikt kunnen worden om meer uit de data te kunnen concluderen.
Domein: Markt en communicatie
Datum: Juli 2011
Klant:
Sportservice Overjssel, Zwolle
Projectnummer: 1954
Copyright: Wetenschapswinkel, Universiteit Twente

Repository Staff Only:item control page