Klanttevredenheidsonderzoek Stichting Stimuland

Kuliga, Saskia (2012) Klanttevredenheidsonderzoek Stichting Stimuland.

[img] PDF
Restricted to Repository staff only

Download (920kB)
Abstract: In 2011 voerde de Wetenschapswinkel van de Universiteit Twente in opdracht van Stichting Stimuland een onderzoek uit naar de tevredenheid van hun klanten over de uitvoering van de steunfunctietaken die Stichting Stimuland van de provincie Overijssel uitvoert. Dit onderzoek biedt een goede tussenevaluatie over de tevredenheid van klanten met bepaalde diensten en producten van Stichting Stimuland. De klanten die tussen november 2010 en december 2011 (gemeten in december 2011) gebruik hebben gemaakt van de communicatiemiddelen, producten, diensten en de advies- en informatieverlening van Stichting Stimuland waren er gemiddeld gezien ook tevreden mee. Over het algemeen waren de meningen van de klanten om voor bepaalde diensten een vergoeding te betalen bijna gelijk op “ja” en “nee‟ verdeeld. Mocht Stimuland voor bepaalde diensten geld willen vragen, dan valt dit aan de hand van de peiling van dit onderzoek waarschijnlijk het beste te introduceren bij het organisatieadvies. De klanten waren duidelijk niet bereid om voor netwerkmeetings en initiatievenberaden te betalen.
Domein: Markt en communicatie
Datum: Februari 2012
Klant:
Stichting Stimuland, Ommen
Projectnummer: 1954
Copyright: Wetenschapswinkel, Universiteit Twente

Repository Staff Only:item control page