Marktonderzoek voor Miss Regio NL

Kootstra, Daniëlle (2013) Marktonderzoek voor Miss Regio NL.

[img]
Preview
PDF
Download (537kB) | Preview
Abstract: Miss Regio NL is een organisatie die missverkiezingen organiseert specifiek voor meisjes kleiner dan 1.74 meter en tussen de 16 en 26 jaar oud. In dit rapport is onderzocht in hoeverre groei bij Miss Regio NL mogelijk is. Uit de resultaten bleek dat er zeker een kans is voor de organisatie om succesvol de markt te betreden. Om succesvol te worden zijn er een aantal aanbevelingen gedaan, namelijk dat de organisatie zich moet gaan richten op het commerciële werk in de regio waar Miss Regio NL gevestigd is. Daarnaast zullen er een duidelijke visie, strategie en doelen geformuleerd moeten worden. Ook zal de klanttevredenheid verhoogd kunnen worden door regelmatig klantcontact te onderhouden en feedback te verkrijgen. Tot slot zal de naamsbekendheid groter worden door meer reclame te maken en door maatschappelijker te ondernemen.
Domein: Markt en communicatie
Datum: 13 Juni 2013
Klant:
Miss Regio NL,
Projectnummer: 2086
Copyright: Wetenschapswinkel, Universiteit Twente

Repository Staff Only:item control page