Klanttevredenheidsonderzoek 2012 Arcon

Beenker, Renske (2012) Klanttevredenheidsonderzoek 2012 Arcon.

[img]
Preview
PDF
Download (1MB) | Preview
Abstract: In 2012 is een klanttevredenheidsonderzoek gehouden voor het bedrijf Arcon. De klanten van Arcon gaven een algemeen rapportcijfer van een 7.03 en gaven daarmee aan tevreden te zijn over het bedrijf. Behalve de vraag naar een algemeen rapportcijfer, is er ook gevraagd naar de diensten en producten van Arcon. Hierbij was het opvallend dat de mensen die de producten kenden en ze beoordeelden, in alle gevallen gemiddeld een hogere waardering gaven dan het algemene rapportcijfer. De mening van klanten over de medewerkers van Arcon is tevens onderzocht. Hieruit kwam dat de klanten zeer tevreden waren over de klantvriendelijkheid, professionaliteit, deskundigheid en duidelijkheid. De belangrijkste aanbevelingen aan Arcon zijn dat het goed is als ze meer aansluiting zoeken bij het bestaande werkveld, dat ze zichzelf en hun producten beter bekend maken en dat ze een onderzoek invoeren naar het magazine “De vrijwilliger”.
Domein: Markt en communicatie
Datum: Juli 2012
Klant:
Arcon,
Projectnummer: 2076

Repository Staff Only:item control page