Wetenschapswinkel UT Onderzoeksrapporten

Login

Rapport Klanttevredenheidsonderzoek 2017/2018 Alliantie Sociale Kwaliteit

Schouten, Tracey (2018) Rapport Klanttevredenheidsonderzoek 2017/2018 Alliantie Sociale Kwaliteit.

[img]
Preview
PDF (Alliantie sociale kwaliteit) - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution No Derivatives.

Download (424kB) | Preview
Abstract: In dit onderzoeksrapport staan de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek 2017, begin 2018, dat Alliantie Sociale Kwaliteit door de Science Shop Twente, onderdeel van de Universiteit Twente liet uitvoeren. Negenentachtig partners van Alliantie Sociale Kwaliteit hebben de digitale vragenlijst ingevuld. De gegevens zijn geanalyseerd via SPSS en Atlas.ti. De partners geven aan tevreden te zijn over Alliantie Sociale Kwaliteit een geven een 7 als cijfer voor de algemene tevredenheid. Zij zien Alliantie Sociale Kwaliteit als een professionele, deskundige en klantgerichte organisatie. Bovendien scoren de consulenten gemiddeld een 8.3 op klantvriendelijkheid, professionaliteit, deskundigheid en duidelijkheid. Daarnaast is de website professioneel maar niet complementair en scoort gemiddeld een 6.8. Tot slot zijn de partners zeer tevreden over de diensten die Alliantie Sociale Kwaliteit biedt, en geven hiervoor gemiddeld een 8. Deze diensten zijn goed georganiseerd en deskundig. De belangrijkste aanbevelingen van de partners aan Alliantie Sociale Kwaliteit is het uitdragen van de organisatie, ook richting onbekenden, partners meer op de hoogte houden van aangeboden bijeenkomsten en het verbreden van de samenwerking tussen de organisaties.
Domein: Mens en maatschappij
Datum: 2 Juli 2018
Klant:
Alliantie Sociale Kwaliteit,

Repository Staff Only:item control page