Wetenschapswinkel UT Onderzoeksrapporten

Login

Markt en communicatie

één niveau hoger
Exporteren als [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Aantal items: 116.

Penninkhof, A.A. (2017) Mee online met Mee-Reizen. De invloed van website interactiviteit op naamsbekendheid.

Venhorst, Laura (2017) Klanttevredenheidsonderzoek Arcon/Stimuland 2016. Steunfunctietaken Wmo.

Lemmens, Gijs (2016) Business model innovation for organizations in the social domain. A case study of 'De Viermarken'.

Van der Aart, Erwin (2015) The influence of legitimacy on access to resources: a case study.

Van de Meent, Willemijn (2015) Gemeente Barneveld online? Een behoefte onderzoek maar online dienstverlening onder inwoners van de gemeente Barneveld.

Claase MSc., Marcella (2015) Visie op ondersteuning ten behoeve van de Twentse economie.

Berkhout, Linde (2015) Het ontwerp van een literaire app.

Kuiter, Stefan (2014) Kringloopbedrijf De Beurs: Internationalisering richting Duitsland.

Scholten, Bas (2014) Naamsbekendheid van de organisatie De Stuw.

Maarsman, Phyllis (2014) Het avontuur dat sociale media heet: In welke mate kunnen sociale media effectief zijn voor de uitvaartbranche?

Meijers, Franke (2014) Een goed idee? Wat doe je ermee?!

Halen, Jasper van (2014) Fun-ie-Fit.

Lobbezoo, Eymeke Susanne (2014) Opinieonderzoek stakeholders en CvA-leden Solar Team Twente.

Hooij, Robbert van (2013) CRM-systeem voor Rijksmuseum Twenthe.

Schoenmaker, Wies (2013) Omnibuspanel Almelo: rapportage over de werkzaamheden bij de gemeente Almelo.

Niedermüller, Jonas (2013) Formatieve evaluatie van de website Veelideeen.nl.

Kootstra, Daniëlle (2013) Marktonderzoek voor Miss Regio NL.

Bekendam, Maria (2013) Klanttevredenheidsonderzoek Arcon 2013.

Schreurs, Wendy (2013) Klanttevredenheidsonderzoek Stimuland: Steunfunctietaken 2012.

Steiniger, Lukas (2013) Duidelijkheid en functionaliteit van de website Veelideee.nl.

Feitsma, Gerke (2012) Tubbergen solar challenge: eindrapport haalbaarheidsstudie.

Wit, Maarten de (2012) Humanitas -Onze wereld-.

Beenker, Renske (2012) Klanttevredenheidsonderzoek 2012 Arcon.

Veldhuis, Wendy N.M. (2012) Sponsoring bij kleine evenementen: Wat is voor een kleine stichting een goede manier om sponsors te benaderen en binnen te halen?

Haarhuis, Rolinke (2012) Enquete vrijwilligersondersteuning.

Kuliga, Saskia (2012) Klanttevredenheidsonderzoek Stichting Stimuland.

TG, .. (2012) Marktonderzoek vocaal ensemle VE: eindrapport 2011.

Besselink, Floris (2012) Oefening baart kunst.

Heeswijk, Wouter van (2011) Analyse van de rechtsgeldigheid van een elektronisch geldsysteem binnen de financiële wetgeving.

Kuliga, Saskia (2011) Klanttevredenheidsonderzoek Sportservice Overijssel.

Kuliga, Saskia (2011) Klanttevredenheidsonderzoek svwo/Arcon.

Bronzwaer, A.G.T. and Gorp, E.A.A. van (2011) Onderzoek naar de participatie in medezeggenschapsraden van de Universiteit Twente.

Kuilman, Robert (2010) Rechtswinkel Steenwijk: een onderzoek naar klanttevredenheid en B2B relatiemanagement.

Reerink, Anouk (2010) Invloed op bestuurlijke infrastructuur: een handleiding voor actieve burgers.

Kampman, M.L. (2009) Het inleveren van goederen bij Kringloopbedrijf De Beurs: gedragsdeterminantenonderzoek en klanttevredenheidsonderzoek.

Scholte van Mast, Kim (2009) Klanttevredenheid bij Kringloopbedrijf de Beurs.

Deen, Maaike (2009) "Marketing van een fysiotherapiepraktijk onder de loep": onderzoek en aanbevelingen.

Aalst, E. van (2008) Twente Tech College (for girls only): een onderzoek naar het draagvlak voor het Twente Tech College (TTC) onder technische bedrijven in Twente.

Janson, Judy (2008) Ontwikkeling monitor Kultuurstraat.

Krijnsen, Ruben (2008) Corporate identity versterking in de dienstverlenende sector.

Kronberg, T.A. (2008) Dictaatverkoop UnionShop.

Vos, Lisa (2008) Vijftigplussers, nieuwe media en publieksvoorzieningen: welke marketingcommunicatie via nieuwe media zorgt voor een toename in intentie onder vijftigplussers om Natura Docet en andere publieksinstellingen te bezoeken?

Franken Volmerink, Sophie (2007) Evaluatie create tomorrow denktank.

Belde, M.M.J. and Loesink, T.E. and Meijer, L.J.M. and Rekenji, M. (2007) "Commanderie Ootmarsum": het verleden terug in de toekomst.

Chedi, Charlene (2006) Luisteronderzoek Radio Hengelo.

Kupper, Nicolette (2005) 2 + 3 > 5: communicatieplan Sigma M.

Hartsink, D.F.J. (2005) Hoe gebruiksvriendelijk is Irisnet?: onderzoeksresultaten van drie verschillende onderzoeken naar het gebruik en de gebruiksvriendelijkheid an het intranet van Bartimeus.

Pierik, Nico (2005) Onderzoek naar potentiele bezoekers voor de historische musea in Overijssel: een onderzoek naar de factoren die van invloed kunnen zijn op de intentie om een historische museum in Overijssel te bezoeken.

Marsman, M. (2005) Evaluatie create tomorrow denktank.

Lorist, C. (2004) Afstemming dienstverlening Huurdersvereniging Salland.

Koops, A.K.M. (2004) Innovatiekaart Stedendriehoek.

Coco, A. (2004) Oudertevredenheidsenquête op basisschool De Wendakker.

Entrop, A.G. (2004) Promotiemiddelen bekeken.

Logtmeijer, C. (2004) Studentenactivisme op de Universiteit Twente.

Koning, K.H. and Jong, M.D.T. de (2003) De kwaliteit van de interne communicatie bekeken.

Chedi, C. and Lorist, C. (2003) Kerst in Oud Kampen.

Kleerebezem, J. (2003) Museumbeleid.

Kleerebezem, J. (2002) Actieplan Wetenschapswinkel Universiteit Twente.

Vrielink, Manon and Ribberink, Sjoerd (2002) Erfgoed moet!

Dantzig, M. van and Krutwagenen, S. and Meyer, J. (2002) Het jaarverslag van Stichting Interakt in krantvorm.

Katier, S. (2002) Imago-onderzoek Passage Overijssel.

Schlüter, B.D. (2002) Jaarverslag Wetenschapswinkel Universiteit Twente 2001.

Hattem, E. van (2002) Techniek is vet!

Kulve, H. te (2002) Winkelvoorzieningen in Boekelo.

Koesoemowidjojo, L. (2001) Doorlichting Arcon.

Dahoe, M. (2001) Is het OLC populair?

Fokkink, A. (2001) Marktpotentie cannabidiol uit vezelhennep.

Valkenburg, G. (2001) Multilevel marketing.

Breggeman, J. and Rees, M.S. van (2000) Eetcafé De Huifkar.

Beuningen, J. van (2000) Effect cursussen Pastorale Kadervorming Twente.

Meulemans, S. and Stehouwer, E. (2000) MKG zwart op wit.

Van der Wel, ... and Aalsma, A. (1999) Berekening acceleratie motor Honda VFR.750.F.

Verdam, N.J. (1999) Elke week een markt?

Mulder, ... (1999) HenK Bv.

Alparslan, O. and Buizer, R. and Faber, D. and Nijsten, S. and Rietstap, G. te and Taylor, J. (1999) Marktonderzoek op de markt.

Hendrickx, T. (1999) Titel Een pluim voor hennep.

Berkt, V. van den and Speelman, F. and Veer, N. van der (1999) Wat valt er in Eibergen op de deurmat?

Vries, D.C. de (1999) Wie Twents spreekt krijgt meer klanten.

Dohrmann, I. and Pawlowski, H. and Walle, E. van der (1998) Arbeitslosigkeit und Beschäftigung von Frauen im Landkreis Emsland.

Bremmer, E. and Eichler, Eichler and Rennefeld, B. and Walle, E. van der (1998) Arbeitslosigkeit und Beschäftigung von Frauen in der Grafschaft Bentheim.

Anthony, D. (1998) ISO certificering voor werk voorziening.

Feenstra, W. and Boer, D. de (1998) Marktonderzoek Nederlandse Brandweer Sport Bond.

ECO, (1998) Marktonderzoek Papiercentrale Twente.

Leenders, M. and Koning, K. and Hovenkamp, F. (1998) PR-beleid van Stichting Stuiver.

Bruinessen, S.I. van and Dijk, N. van and Nijboer, E.A. (1997) Alles op tien.

Steenis, J. van (1997) Analyse van de voorziening van bedrijfseconomische management informatie ten behoeve van een MIS.

Wiebering-Losse, M.A. (1997) Arbeidsmarkttoeleiding van studenten.

Reusink, Mark (1997) Enquêtegegevens in SPSS.

Leusink, M. (1997) Enquêteresultaten.

Boxtel, R. van and Bruijn, J. de and Hulst, M. (1997) Het externe communicatiebeleid van de Vrije School Enschede.

Otten, M. and Veen, K. van (1997) Marktonderzoek professioneel herstelde gebruikte meubels.

Eykelkamp, R. (1997) Samen sterker?

Mouwen, M.K. (1997) Verpakken grove kruidenmelanges.

Zwiers, M. (1997) Wachtstand muziek bij telefoon.

Jansen, B. (1996) Bedrijfsmaatschappelijk werk als commerciële dienstverlening.

klein, G. (1996) De cijfers boven tafel.

Graaff, O. de and Haan, R. de and Lubberink, N. and Valk, M. de (1996) De markt van De Cirkel.

Arends, M. and Klinge, B. (1996) Hulp bieden bij verzelfstandiging, een nieuwe taak voor de Industriebond FNV?

Hogendoorn, M. (1996) Lokale Omroep Hellendoorn.

Weenink, S. and Vennegoor, S. and Dijken, H. van (1996) Marktonderzoek Grafisch Technologisch Centrum.

Hoeven, P. van der (1996) Toekomst in Twente?

Kip, P.J. and Klinge, B.A.F. (1995) Het opzetten van een kwaliteitssysteem volgens de ISO 9002 norm bij een transportbedrijf (ISO-9002 bij een transportbedrijf).

Velden, Ieke van (1995) Is een jongerensoos in Neede haalbaar?

Breuker, M. and Brinke, E. ten and Groten, S. and Gudde, R. and Heurneman, G. and Orij, J. and Overmeen, R. (1995) Management van Produktontwikkeling.

Hogendoorn, Maarten (1995) Radio Hengelo.

Vonk, Gerty and Jong, Cynthia de (1995) Vrouw en Werk.

Gerritzen, C.M. (1994) Op de goede weg.

Cats, Karola and Herbert, Heleen (1994) Promotie voor Zon en Vrijheid.

Hogendoorn, Maarten (1994) Radio Almelo.

Jenniskens, C.G.M. (1993) De Behoefte aan Basiseducatie in Haaksbergen.

Beltman, Marc (1993) Met voorlichting meer "Mans".

Wielens, M.A. (1993) Thuiswerkers; gevangenen in eigen huis?

Stoffelsen, B. (1992) Communicatiebeleid en communicatieplannen.

Dirks, J. and Wiendels, M. (1992) Popmuziek in Twente.

Willems, J.J. and Bleker, R. (1990) Het overdekte zwembad : zelfstandig te exploiteren?

Waardenburg, M. (1990) Vormgeven aan de Cirkel.